CONCLUSIONS
Interrogants de la CTS
En primer lloc, l’article de Domènech i Tirado sobre els interrogants que la CTS planteja a la psicologia, ens mostren que inevitablement el món de l’educació es veu afectat profundament i com no podem tancar els ulls a aquesta realitat si no volem caure patèticament en la ridícula situació d’un model d’educació per a nens i joves inexistents.
A través de l'Educació i la Tecnologia ....
En segon lloc, el Mòdul 1 de l’assignatura (Educació i Tecnologia: fonaments teòrics), ens revela com les TIC i els mitjans tradicionals d’ensenyament han sofert una transformació profunda passant entendre’s com a elements curriculars que propicien el desenvolupament d’activitats cognitives. La psicologia, la teoria de la comunicació, la teoria de sistemes i l’enginyeria física fonamenten la Tecnologia Educativa (TE). En aquest sentit, els objectius fitxats en el mòdul ens animen a valorar les TIC dins la TE.
El debat ens ha fet reflexionar...
En tercer lloc, les aportacions en el debat CTS eren: el “Rol del professor” i el de “Frida parla”. En el primer, es plantejava la figura del professor com aquell expert en la seva disciplina però obert a l’ús racional de les TIC. En el segon, arribàvem a la conclusió de que la tecnologia ens ofereix una “eina per a fer” i que la sensibilitat es pot projectar a través d’ella.
No hay comentarios:
Publicar un comentario